Showing posts with label cupcake. Show all posts
Showing posts with label cupcake. Show all posts

24 December 2010

Hantaran Biru Turquoise


dah lama teringin nk mencuba teknik brush embrodiery...hajat ni tercapai biler CT Zubai place order 9 biji cc saiz medium utk pertunangan abangnya...makasih yer CT...


Moral dr eksperimen :

1. Royal Icing kena pekat lagi (supaya tak kembang bila dibrush guna air skit)

2. Pakai saiz nozzle 4...3 halus skit...so tak baper cantik

Farisha Pulak


tkasih Cha sbb sudi try my cupcake...

19 December 2010

02 April 2010





adhoc order dr kak rina...150cc utk hari terbuka RTM

Ayah, Umi n Baby.....comeiiinyer


design ditiru bulat2 dari kamalinacakes.blogspot.com atas permintaan cust.

26 March 2010

Identical CupCake


smlm anto tempahan dr elrina, MOF....dia minta aku deco sebijik dari blog kamalina...tup2 mlm tadi oder exactly the same for 2nd batch. Hihi kelako aku g ketuk umah jiran asked for eggs....ala nk pakai 2 biji, aku tgah siapkan kek intan, alang kepalang je kan nk turun g kedai...nak tak nak call jer la eira abi hurairah...ptg ni jgn lupa ganti balik...ekekekekeke...antu
betui!
credit to kamalina.blogspot.com

23 March 2010

Erlina




terima kasih ina kerana selalu oder dr akak...sgt2 ku hargai....ni lagi oder dr ina...

24 February 2010

Ribbon Roses




tempahan kali aku nk test skill aku...i like to take this challenge kendatipun aku boleh buat bunga yang sama....ribbon roses ni inspired dari buku Sugarcraft Book Three. Cantik betui tui dlm buku tu..letak plak atas heart shape cake...giler shantek! To Fahiya thanks for believing in me...memula tak yakin leh buat...cuba punya cuba makin mudah plak...anyway kena kemas lagi buatan tu...terutama daun...


30 January 2010

Cupcake Hijau




oppsss lupa nama plak nama kwn Fahiya...hayati ke?....sori tak ingat sgt...dia pesan 2 set cupcake...mau betui2 cam cc yg ditempah oleh Iza...tapi malangnyer tak dpt ikut sebijik sbb masa yg amat terhad...oder rabu nk amik jumaat...tak sempat nk bunga2 byk...


anyway dia tak kisah biler design lari skit...thank yer kerana oder dr akak




11 December 2009

Razika n Hubby

kwn sama2 di utim...oder cc utk somi, Faiz...tapi sms baru jap tadi kata amik besok
zik ko jgn lupa besok amik, kalu tak akak kasi org...hihihi

Pink utk Aida


cc butter marble pandan n coklat...ditempah oleh Aida...untuk hantaran katanyer...tk aida kerana oder...

17 September 2009

Bertunang gak

utk majlis pertunangan kakak Hafez pada raya pertama

Majlis Bertunang pada musim perayaan


utk majlis pertunangan adik LINDA GONG, MACHANG, KELATE.....

12 August 2009

Majlis Merisik Hasniza



biru turquoise kaler tema bagi majlis merisik iza...tks iza utk tempahan cc kali ni

04 May 2009


this set of cuppies was meant for makan makan but ida changed her mind, asking me to pass it to shah....hmmmmmm....due to last minute arrangement i didnt wrapped it with ribbon or something fancy...

26 March 2009

Cupcake order dari Sue

Sue from SPR ....
thanks sue for the order...

Cupcake untuk Niza, BKP - JPT


thanks for the order...

27 February 2009











cc ini ditempah oleh cc Jojo...rugged kan nama dia...hehehe....nice knowing u la c....dia tempah seklai ngan 100bj blueberry cheesetart....