03 August 2009

Kuching, Swak





tetiba aku dpt arahan g kota samarahan, swak....huhu...aku tak minat dah nk kuar2 utk kursus tapi dah arahan kan....dah ler duduk hostel bukan hotellll hoccay...


mlm pertama tuh aku seram gak sbb sebesar building tu aku sorang jek duk situ....takuttt siut tapi aku buat rilek jerk...naseb aku pjm laptop shiela...dpt ler aku sebukkan diri berchatting ngan misjon, masuk cari...


besoknyer jumpa peserta...berborak ngan salah seorang peserta..kak Sufiah namanyer....naseb baik aku dia ajak lodging umah dia pasai sian aku sesorang kat hostel....alhamdullilah...ada gak org simpati ngan aku.....


mlm kedua joe n perrry dtg amik bawak aku jln2 kat waterfront, makan di satok...pastu anto aku umah kak sufiah...tks guys,u r the best!


kepada kak sufiah, terima kasih kak n famili kerana membenarkan saya bermalam d umah akak n bwk jln2 carik terubuk n kek lapis....

No comments:

Post a Comment