14 July 2009

My Brother Keri



abg aku ni beza 2 thn jek ngan aku....aku ingat arwah ayah sgt risau kalu dia ni sakit...selalu dia ckp ngan keri jgn makan banyak..."kontrol skit makan tu keri"....tapi apakan daya keri tak paham naper org selalu tegur dia...besanyer dia akan buat dek jek..makan terus...atau kalu org bising2 sgt dia akan melawan balik....keri OKU akal....tak tau naper jauh di sudut hati aku sedeh sgt....baru2 ni keri disahkan ada kencing manis...ada luka kat tumit kaki....ujian utk keluarga kami....nampaknyer kami gagal nk bersatu, hampir gagal berhadapan ngan ujian ni.....mak ada ckp cmner ler besok kalu dia takder nanti saper nk jaga keri....adik2 beradik mmg leh harap tapi ipar duai kita tak tau....ntah suka ntah kan tidak....so far SIL aku kmas ok...malah aku rasa the best SIL in the world....baru2 nih mak ckp dia kata mana nak carik lagi menantu camni...terima kasih byk2 kmas sbb banyak bantu mak n keri...aku letakkan gambo keri masa dia sihat dolo...skang ni badan dia susut byk....

2 comments:

  1. awak, sedih plak kite baca pasal keri ni. teringat dulu masa kat sek. sg marong. slalu awak, kak pidah ngan sara yg look after him.

    ReplyDelete
  2. tak kisah...dia kan abg kita

    ReplyDelete